Co je Kaufland Global Marketplace
Kaufland je významným hráčem v oblasti maloobchodu a jeho online platforma představuje pro podnikatele v e-commerce
zajímavou příležitost. Patří k nejrychleji rostoucím marketplaces v Německu, který za posledních 5 let meziročně vzrostl až o 92 %. S expanzí na Kaufland marketplace oslovíte až 32 milionů zákazníků pokrývající veškeré věkové skupiny. Nově můžete prodávat i na tuzemském nebo slovenském trhu.
Výhody napojení na Amazon Marketplace
1.
Oslovíte až 32 milionů potenciálních zákazníků na
jednom místě.
2.
Násobně zvýšíte obrat svého e-shopu.
3.
Značka Kaufland budí u zákazníků důvěryhodnost.
4.
Oslovíte jakoukoliv věkovou skupinu.
5.
Široká nabídka kategorií (5 000+).
6.
V rámci marketplace využijete služeb
multikanálového marketingu.
7.
Své produkty zalistujete nejen na Kaufland.de,
ale i Kaufland.cz nebo Kaufland.sk.
8.
Administrace je na všech třech trzích totožná.
9.
Partnerský prodej je v počtu nabízeného zboží
neomezený.
Dostat se na Kafland marketplace nebylo nikdy jednodušší.
Expandujte na Kaufland Marketplace s námi.
od A
- Provedeme vás celým procesem registrace a napojení včetně technické interakce s vaším e-shopem.
- Postaráme se o legislativní požadavky včetně svozu odpadu a registraci v Zeleném paktu.
přes M
- Vybereme s vámi vhodné produkty a vysvětlíme požadavky ohledně popisků a fotografií.
- Zajistíme překlady.
- Projdeme s vámi možnosti logistiky a fakturace.
i V
- Stanovíme s vámi konkurenceschopné ceny.
- Postaráme se o správu vašeho marketplace na měsíční bázi včetně zalistování nových produktů a analýzy výkonnosti.
až po Z
- Poradíme vám náležitosti ohledně distribuce zboží
- Nastavíme vám reklamní kampaně (PPC)
Na co je nutné při expanzi na Amazon Marketplace myslet?
- V případě Kaufland.de je nutností zákaznická podpora v němčině.
- Produktové popisky musí být kvalitní a bez gramatických chyb.
- Odlišit se od konkurence pomocí značky není možné.
- Konkurenční výhodou jsou nízké ceny.
- Nabízené zboží musí splňovat nároky konkrétních
- Striktní pravidla, která se pro zachování důvěryhodnosti značky musí dodržovat.